Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2018 19:28 - Кой съм аз "abitofromance"
Автор: abitofromance Категория: Поезия   
Прочетен: 1653 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Творец в душата си, която обича да се изразява творчески и най-сетне осъзнавал, че не е нещо, което правя, за да угодя на другите или да бъда приет, да се представя или да печеля пари (определено не!). Да бъда креативен е част от това, което съм и когато не съм се чувствам като роботизиран. Като човек имам много различни черти , всеки сам по себе си е уникален и различен това е което трябва да ни вълнува в общуването. Смисъл и дълбочина има в всичко ако го търсим не съм от хората който четат между редовете. Харесва ми да чета много аз съм Книжен червей. Обичам всичко за изкуството всички форми на това. Харесвам природата, първата световна война, втората световна война, митология, средновековни времена, замъци, елфски езици (учил съм малко синдарински и куенийски), поезия, история, келтска музика / джаз / класика, нерешени загадки, писане, # Игра на тронове, теория на големия взрив, умни разговори, приятелство, призраци Защо не, JRR Tolkien, JK Rowling, изгубени цивилизации - маите, ацтеките и т.н., обичам да уча и да изследвам, Философия ..



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: abitofromance
Категория: Поезия
Прочетен: 33134
Постинги: 24
Коментари: 26
Гласове: 58
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031